Cukrárna jako ze snu. Na co nalákáte klienty? 

Přemýšlíte nad tím, že byste se s radostí pustili do realizace svého snu a otevřeli si vlastní cukrárnu? Zde je několik tipů na to, co by ve vaší provozovně rozhodně nemělo chybět. 

Dostatek lákadel

Mnoho lidí do cukrárny přichází s nejasnou představou o tom, co by si vlastně rádi dali. Nechají se inspirovat vaší konkrétní nabídkou a tím, jak ji prezentujete. Závěsné vitríny na zdech by měly informovat o tom, jaké kreace se vám daří tvořit na zakázku. 

Čím více budete své klienty inspirovat, tím spíše se nechají zlákat. Venkovní vitrína by měla informovat o tom, jaké dobroty na zákazníky uvnitř cukrárny čekají. 

Jedinečná atmosféra

Všechny cukrárny jsou „na jedno brdo“ a vás to již nudí? Vytvořte zcela osobitý prostor. Oslovte lokální uměleckou scénu, nebo se postarejte o svou vlastní výzdobu sami. Jaké barvy si pro svou provozovnu představujete? 

Jaké klišé se rozhodnete zbourat a jaké osvětlení, náladu a atmosféru nabídnete svým zákazníkům? 

Děti, prosím

I když sami třeba žádné potomky neplánujete, pamatujte na blaho a dobro svých klientů. I malý dětský koutek v provozovně znamená velký kus ráje pro rodiče. Rodičovská základna bude tvořit významnou část vašich dopoledních příjmů, tak proč jim nevyjít vstříc? Nachystejte si třeba pravidelný program pro nejmenší a lidé se k vám budou s oblibou vracet. 

Ta správná hudba

Do atmosféry vaší cukrárny by měla zapadnout také hudba, kterou budete pouštět. Kavárna ve stylu třicátých let minulého století bude patrně nabízet rozdílný repertoár, než hipsterské doupě pro současné snílky. Snažte se, abyste trefili správně. S hlasitostí to nijak nepřehánějte. 

Sladěný outfit personálu by měl být samozřejmostí i u vás. Jaké barvy a textilní materiál nabídne? Budete mít na oděvu veselé zákusky, nebo se budete tvářit distingovaně a přitáhnete si klientelu z vyšší společnosti?