E-maily, které dokážou zvýšit šanci na váš úspěch

Během týdne pošleme desítky, ne-li stovky e-mailů. Je to už jakási samozřejmost – dopisovat si touto cestou nebo řešit tímto způsobem veškeré záležitosti. Dokonce by se dalo říct, že e-mailové schránky otevíráme už automaticky a odškrtáváme si každou novou příchozí poštu. Jeden nejmenovaný podnikatel zjistil, že e-maily mohou zvýšit šanci na úspěch. Pokud se tedy každý týden pošle několik konkrétních.  

Napište e-mail sobě samotnému 

Jedním z těchto e-mailů má být e-mail určený sobě samotnému. Tento e-mail by měl být odesílaný vždy v pátek večer, respektive v pátek na konci dne, kdy opouštíte svou kancelář. Do předmětu zprávy by se měla napsat velkými písmeny vaše pozitivní vlastnost. A tím prakticky psaní e-mailu vlastně i končí. Má to být jenom příjemná připomínka toho, co si chcete v následujícím týdnu udržet. Proto byste e-mail měli otevřít až začátkem dalšího týdne.  

E-mail s poděkováním 

Pokud se vám stalo, že vás někdo potěšil, pomohl nebo si třeba jenom vyhradil čas, během týdne (klidně opět na konci týdne) napište text s poděkováním. Tento e-mail samozřejmě můžete zaslat i během týdne během vaší korespondence s danou osobou. Třeba jenom poděkujte za vyhrazený čas, který vám dotyčný věnoval. Dodržujte jenom jednu věc, vždy poděkujte za něco konkrétního a nikoli obecně. Může to ovlivnit hlavně toho, komu píšete, a to velice pozitivně.  

Napište e-mail bez důvodu 

Podle mnohých nedávných výzkumů se vyplatí psát e-mail bez důvodu – opět stačí jednou týdně. Tento e-mail napište někomu, na kom vám nějakým způsobem záleží. Zmiňované výzkumy totiž odhalily, že úspěch člověka závisí hlavně na kvalitě jeho vztahů a pocitu radosti. Tak komu svůj nadcházející e-mail bez důvodu pošlete? Bude to kolega nebo kamarád? Či snad obchodní partner?